مواضيع جديدة

الخميس، 18 يونيو 2009

تاااااااااااااج...اخيرا

وزع ورق الاسئلة
وزع ورق الاجابة 
وزع الاجابة
وزع 7 جنية لكل واحد
وزع الغداااا
دى تأثيرات من الامتحانات....وشكلها كدة هيبقى فى مضاعفات ..ربنا يستر

اول تاج يدخل المدونة ..من يوم ما عملتها....
التاج دة جالى من اتنين 
1-بنت ابيها
2-Soul.o0o.Whisper
تسلمولى على الهدية الجميلة دى
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJGVVFI4TluFEWQHZbjSqE7sn3cO1WEF3WEIZQ0vAl1oVpbydBkQLQYjaPUG9vwlT9WYqRAkcgCPQDuo4JzP9HMu6BhU8ZSL2Ab8GhHX2Enk600KSLwvg0XgzknwtA1LI1g42LcfOcC4is/s320/%D8%AA%D8%A7%D8%AC.jpg

من أنت ؟

انا ....انا ..انا ..انا مش عارفنى ....انا مش انا ...انا مصطفى

وما الذى تفعله هنا؟
طيب لية الاحراج دة بقى

بعمل زى ما الناس بيعملوا

بحل التاج

إسرائيل تقصف كل جنوب ممكن بحثا عنك ، أى شمال ستقصد؟ .

هقصد مصر طبعا...فمصر خالة الدنيا

أنت مكلف بحذف حرف من حروف اللغة العربية .. أيها ستختار ولماذا ؟
انا اللى هحذف من اللغة العربية ...لية

دا العربى بتاعى مكسر


لو قدر لك أن تدخل السجن فما هي القضية التي تتمنى ان تدخل بها إليه؟

سجن ...يانهار ابيض..شكلى على اخر التاج دة هروح المعتقل ولا اية

بس لو دخلت يبقى اروح ازور واحد ..بس لو حلفوا عليا ان ادخل بقى خلاص

مش هدخل برضة.

بالمناسبة.. منذ متى اكتشفت نفسك؟

يظل الانسان كل يوم ..يبحث عن نفسة ...فيظل يجمع من نفسة اشياء ..حتى اخر رمق فى حياتة ...(حلوة رمق دى)


على مفترق طريق لافتتان ، اليمنى تقول ( إلى حلمك ) واليسرى تقول : ( إلى مالم يحلم به البشر ) ، أي الطرق ستسلك ؟

سأذهب الى حلمى الذى لم يحلم بة البشر


نحن لا نعيش حياتنا بل نتعلم فيها كيف نعيش ما تعليقك؟

نحن نتلعم كيف نعيش حتى نستطيع ان نعيش



بجملة واحدة فقط أكتب تعريفاً لكل كلمة من الكلمات التالية:

الوطن

هو المكان الذى يشتاق الية قلبى


الأم
هى كل شئ فى الوجود


الليل

هدوء..سكون..راحة

الحب

هى اسمى ئ فى الانسان ..لمن يفهمة


أمريكا

اكبر واعظم وارخم دولة شوفتها

المرأة

جوهرة ثمينة ...لمن تريد ان تكون كذلك


الصمت

الصمت فكر ..تدبر...عمق
الانترنت

المفيد المضر

أخترمنصباً واتخذ قرارا ؟

وزير الاقتصاد


وضع نظام اقتصادى جديد قائم على الشريعة الاسلامية


قيس، عنترة، جميل، هم الذين يقولون شعرا، وليلى وعبلة وعزة «صموت» لماذا هذا التغييب للمرأة؟

اصل بصراحة هما كانوا بيتقولا عليهم ....

بس بسم الله ماشاء الله ..الوقتى معدش صموت...واصبحت نانسى وهيفا موجودين الوقتى...ملهومش حجة


إلى أين تمضي كلمات الحب .. بعد أن نقولها؟

تمضى الكلمات الى الاذان .... ولكن تمضى المشاعر اللى الاحساس

هل تجد علاقة بشكل أو بآخر بين المرأة وقطاع الطرق ؟

طبعا...وعلا قة وطيدة كمان

فقطاع الطرق يطلق عليهم اسم الشطار....

والمرأة يطلق عليها الشاطرة ...اللى تعرف توقعلها عريس الوقتى


هذا فراق بيني وبينك .. متى ولمن تقولها ؟

لا اقولها لأحد ...فأنا لا احب القطيعة بتاتا


كيف هو غداً ؟

الغد عند الانسان ...امل

الغد عندى ..الخميس

امرر التاج للممرش علية

بلاد السحر والخيال – محمد عبدالرحمن

ومضات – د: ياسر عبدالفتاح
تخاريف ايوشة – ايوشة

 Gogo!sf 
قرار من العبد لله..المدنة هتشتغل بنظام شبة يومى ...يعنى هقرفكم كل شوية 
استحملوا بقى ..الاجازة جت على دماغكم بقى

14 فكوا معايا:

Sweet Violet يقول...

فقطاع الطرق يطلق عليهم اسم الشطار....
والمرأة يطلق عليها الشاطرة

و الراجل بردو بيقولوا عليه شاطر وماحدش احسن من حد بقى

نيهاهاهاهاهاهاها

انا موت ضحك الصراحة على سؤال الغد ((:

اجابتك جميلة ودمها خفيف ^_^

د. ياسر عمر عبد الفتاح يقول...

لا برافو عليك
الإجابات كويسة

مش عاوزك تقلق
إن شاء الله هتنجح


يا جدعان ارحموني
أنا التاج ده حليته من زمااااان
وجالي بعد ما حليته ما لا يقل عن20 مرة
أموت نفسي يعني ؟؟
أنا بكره التاجات
مبحبهاااااااش
فيه بيني وبينها مشاكل عائلية

بس أقولك علي حاجة
والله انبسطت إنك افتكرتني
ده الواحد طلع مشهور .. هع هع هع هع

شكراً يا درش

gogo!sf يقول...

هاى يا مصطفى ازيك

الحمد لله ان الامتحانات خلصت على خير عقبال النتيجه ان شاء الله

بصراحه انا موت من الضحك على اجمل اجابه قريتها بجد بجد برافو عليك

وطبعا المرأه اشطر منها مافيش

وهدعيلك من اعماق .. اعماق قلبى

بس بشرط اعفينى عن الهديه الغاليه دى بليز مصطفى من فضلك

وطبعا بشكرك جدا انك افتكرتنى واهدتنى تاج جميل زى ده

بس انا فعلا مش بعرف اعمل تاج جميل زيك واول ما اعرف هيكون اول تاج ارد عليه

تحياتى لك مصطفى

جوجو

محمد عبدالرحمن شحاته يقول...

اجاباتك ميه ميه يامصطفى
بس التاج هحله
بس لما اذاكر شويه علشان اعرف اجاوب

Darsh Basha يقول...

Sweet Violet

نورتينى ياسويت
بردك الجميل ..وانتى اللى دمك خفيف..ومدونتك جميلة جدا

تحياتى

Darsh Basha يقول...

د. ياسر عمر عبد الفتاح
يارب ..من ايديك لباب السما
وبعدين يا دكتور انت مهور من غير حاجة
جالك من عشرين منطقة بعد ما حليتة
خلاص...ياعم متزعلش نفسك اوى كدة
كلة هيبقى تمام ان شاء الله

وانا دياما فاكرك يا دكتور

نورتنى

Darsh Basha يقول...

gogo!sf
الحمد لله ...دا كان هم وانزاح
النتيجة دى بقى قدامها موااااااال

علشان مبحبش اتقل عليكى
يبقى عفيناكى من مجاوبة التاج

نورتى ياجوجو

Darsh Basha يقول...

محمد عبدالرحمن شحاته

اية يا محمد هى محاسبة
على العموم ذاكر....لو جاوبت حاجة غلط ..يبقى ربنا يستر عليك بقى

MaNoOoSh يقول...

بقى انا بعد ما اتبسط برد ان المرأة جوهرة لمن ارادت ان تكون كذلك

ارجع الاقى الرد بتاع قطاع الطرق
عااااااااااااااااااا

بس على فكرة وللاسف الاساف عندك حق
لان ده بقى تفكير معظم البنات

بس بردو.. مش هسيب الرجالة فى حالهم
وهفضل اهاجم فيهم.. واطلع فيهم القطط الفطسانة
نياهاهههاهاهاهاهههاهاها

ياسر سليم يقول...

اجابات حلوة

وبالذات اختيارك لوزارة الأقتصاد ووضع قرار

وكمان القرار اللى فى النهاية ان المدونة هتشتغل كل يوم ..

ده قرار تبع الوزارة ولا شخصى ؟

*البت المشمشية *حلوة بس شقية * يقول...

الحمدلله
انى نفدت من التاج

Darsh Basha يقول...

MaNoOoSh

مش هتسيبى الرجالة فى حالهم
جمعية المرأة المتوحشة

قريبااا...متخفيش
عودة الرجل المنتقم
ههههههههههههه
نورتينى

Darsh Basha يقول...

ياسر سليم

نورتنى يا ياسر
بس دة قرار شخصى ...مش جمهورى
اصل انا ديكتاتورى

Darsh Basha يقول...

*البت المشمشية *حلوة بس شقية

لالالا..انا مكتبش علشان الامتحانات بس
بدل ما انتى خلصتى بقى
يبقى خدية بقى

ترتيبى